חלונות גדולים ודלתות הזזה שקופות הינם בחירה אסתטית ונכונה עבור מספר רב של בתי עסק ובתים פרטיים. אך מה קורה כאשר אין סימון בטיחות לזכוכית? הדבר עלול להוביל לתאונות ולאי נעימות רבה. הפתרון הפשוט והנוח ביותר הינו ציפוי סימון בטיחות לזכוכית.

סימון בטיחות לזכוכית הינם הסימונים שניתן למצוא במיקומים בולטים על הזכוכית אשר נועדו לסמן את הזכוכית, להפוך אותה לנראית באופן ברור וכך למנוע תאונות. בישראל סימון בטיחות לזכוכית נדרש על פי חוק, ובאמצעות האפשרויות הרבות של חברת תידור, אפשר להפוך את הסימון למעוצב ואופנתי.

סימון הבטיחות לזכוכית של חברת תידור מיושם לפי תקנות הבטיחות ת”י 1918 חלק 4 ונע בין גבהים שונים מהם ניתן לבחור כאשר החלק התחתון נע בין 90 ס”מ ל-100 ס”מ והחלק העליון נע בין 150 ס”מ ל-160 ס”מ מעל הרצפה המרחקים בין הסימונים לא יעלו על 60 ס”מ. המיקום של הסימון והחומר המשמש לסימון מוגדרים באופן ברור ונועדו לספק ניגודיות בין הזכוכית לרקע. ניתן לבקש את הסימון בכל עיצוב שהוא וכך להפוך את הסימון הנדרש לפי חוק ליישום ייחודי ומעוצב באופן אישי. באמצעות שיתוף הפעולה עם הצוות הגרפי ניתן לעצב את הסימון לפי בחירת הלקוח – בין אם עיצוב מיוחד או דפוס של לוגו חברה.  צוות הגרפיקאים המומחה של תידור מאפשר את הבחירה לעיצוב אינדיבידואלי ומספק ליווי אישי בבחירתו.

באמצעות צוות המתקינים המנוסה והיעיל הפועל בפריסה ארצית, ציוד הדפסה חדיש וציוד חיתוך מדויק המאפשר עיצובים בדיוק מרבי, חברת תידור מבטיחה את המוצר הטוב ביותר והתקנה המקצועית ביותר.

אמנם סימון בטיחות לזכוכית הינו דרישה על פי חוק, אך באמצעות הליווי המלא והמקצועי של חברת תידור, התהליך הופך לחוויה יצירתית אפשרות לביטוי אמנותי וייחודי.

קרא עוד:

ציפוי חלונות

ציפוי חלונות דקורטיבי

צרו קשר עם צוות המקצוענים של תידור לקבלת ייעוץ והצעת מחיר