בעלי עסק רבים משקיעים כסף רב ומאמצים לנסות לשלוט בטמפרטורות בבנייני משרדים או חנויות באמצעות מזגנים, מאווררים או אמצעים נוספים, כאשר הפתרון הפשוט הוא בהתקנת ציפוי חלונות. עודף חום עלול לגרום למבנים להגיע לטמפרטורות גבוהות ולא נעימות ועשוי להוביל לבעיות כמעט בכל חדר עם חלונות. חברת תידור מספקת פתרון מושלם לבעיה זו ומתקינה מגוון ציפויי מגן לזכוכית ייעודיים להגנה מפני קרינה וחום השמש הנקראים “אנטי סאן” ומיועדים להפחית הצטברות של חום בתוך המבנה.

יישום של ציפוי אנטי סאן בחלונות הינו הדרך היעילה והפשוטה ביותר להתמודד עם בעיות של עודף חום והגנה משמש. הציפוי קיים במגוון רחב של דרגות, גוונים וצבעים. יש מבחר של סרטים המשתנים במראם ובביצועיהם האפשריים, מהציפוי הפופולארי ביותר של כסף בעל רפלקטיביות גבוהה ועד סרט בעל ביצועים גבוהים אשר יכול להפחית חום בשיעור של עד 80%, שאינם מפחיתים מהאור הטבעי.

על ידי יישום ציפוי ייעודי לחלון נגד שמש, ניתן לחסוך כסף רב על חשבונות חשמל וחברת תידור מציעה סקר התייעלות אנרגטית על מנת להמחיש את החיסכון בחשמל (מתאים למבנים מסוימים. ניתן לראות בעמוד “יעילות אנרגיה” או לפנות לפרטים נוספים). יישום ציפוי ההגנה משמש כולל גם מניעת סנוור ודהייה הנגרמים על ידי קרניUV מזיקות והפחתה של צריכת החשמל על ידי הפחתת העומס על יחידת המיזוג.

חברת תידור מציעה דוגמאות ללא תשלום וניתן לפנות לצוות לפרטים על מגוון האפשרויות הרחב של ציפויי החלונות. לא משנה גודלו של המבנה או קנה המידה של הבעיה, הצוות המיומן והמומחה של תידור יסייע וילווה לאורך כל התהליך על מנת למצוא את הפתרון והציפוי המתאימים ביותר למצב.

חברת תידור דוגלת בשירות והתקנה בפריסה ארצית עם צוות מקצועי של מתקינים מנוסים הזמינים לביצוע העבודה. בין אם התקנה של ציפוי פנימי או חיצוני, הצוות המיומן מצויד באופן מלא עם ציוד גישה המאפשר להשלים את העבודה בכל תנאי שטח, גובה או משטחים עם גישה בעייתית. לפרטים נוספים, הזמנת דוגמאות ומחירים ניתן לפנות לתידור.

קרא עוד:

פתרונות הצללה

ציפוי זכוכית

צרו קשר עם צוות המקצוענים של תידור לקבלת ייעוץ והצעת מחיר