חלונות הן מקור חשוב של אור, הם מאפשרים תצוגה רחבה של הנוף, עם זאת לעיתים נדרשת פרטיות.

חברת תידור מציעה פתרון יצירתי בעיצוב אישי לבעיה זו – במגוון רחב של סגנונות ופתרונות אסתטיים. ברמות שונות של הסתרה

ציפויים אלו מאפשרים חיתוך מותאם בעיצוב אישי וניתן למצוא מענה לכל צורך עיצובי.

ניתן לבחור מבין שני סוגים עיקריים של ציפויי חלון אשר נועדו באופן ספציפי לשמירה על פרטיות:

1. פרטיות מלאה, דו כיוונית –  משלבת בתוכה ציפוי חלבי המספק פתרון מידי ואטרקטיבי לפרטיות אשר ניתן להשיג במגוון גימורים. על ידי התקנת ציפוי ויניל חלבי בצבע אחיד, מתקבל מראה של זכוכית עם התזת חול אשר מונע ראייה בשני הכיוונים – פנימה והחוצה – בלי לאבד את האור הטבעי. ניתן לבחור את המוצר הרצוי מתוך קטלוג החברה: (יש לצרף לינק לקטלוג)

2. פרטיות בכיוון אחד לשעות היום  ניתן להשיג פרטיות כיוון אחד לשעות היום עם התקנת ציפוי חלון רפלקטיבי. הציפוי הייעודי גורם להשתקפות בצד החיצוני של הזכוכית בשעות היום וכך מונע ראייה מבעד לזכוכית כלפי פנים בעוד הצפייה החוצה נשמרת לחלוטין.

ציפוי חלון דקורטיבי מאפשר למעצבי פנים לשלב מרקם, צבע ודפוס עבור בניינים חדשים או קיימים בשילוב מושלם עם מהלך העבודה או הבנייה הסדיר. סרט הציפוי החלבי מותקן וניתן להסרה בקלות, דבר ההופך אותו לאידיאלי עבור נכסים מסחריים ושטחים מושכרים שבהם תחלופת הדיירים עלולה לדרוש עדכונים דחופים. בנוסף, בניגוד להתזת חול מסורתית, ציפוי התזת חול חלבי אינו סובל מכתמים של טביעת אצבעות.

הניקיון והתחזוקה השוטפת של הציפויים פשוטים לשימוש כמו כל משטח אחר. מומלץ להתייעץ עם הצוות המומחה של תידור בבחירת הציפוי המתאים ביותר למבנה לפי הצורך והתשתיות הקיימות. חברת תידור מסייעת ומלווה לאורך כל התהליך, החל מהבחירה והעיצוב הראשוניים וכלה בהתקנה המקצועית.

קרא עוד:

ציפוי זכוכית

מדבקות לחדרי ישיבות

מדבקות חלביות לזכוכית - לוגו בהתאמה אישית

מדבקה חלביות לזכוכית

צרו קשר עם צוות המקצוענים של תידור לקבלת ייעוץ והצעת מחיר