דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה – אתם יושבים לכם במשרד, נהנים מהמזגן, אך קרני השמש חודרות מבעד לחלון, מסנוורות אתכם. נהיה חם בחדר, לא ניתן לראות את מסך המחשב או אפילו לנהל שיחה פנים אל פנים!

ניתן לפתור בעיה זו בקלות רבה על ידי ציפוי חלון מיוחד המיועד באופן ספציפי להפחית את אותו סינוור ולהפוך את השהות במשרד לנוחה ונעימה יותר.

חברת תידור מתמחה בציפויי חלון מסוגים שונים וביניהם ציפוי חלון נגד סינוור ובוהק. ציפוי החלון יעיל מרגע התקנתו ויכול להפחית את רמת הסנוור עד 95% בעוד הוא לא פוגע כלל באור הטבעי או בנוף הנשקף מהחלון. ציפוי החלון כולל בתוכו סינון של עד 99% מקרני     ה-UV המזיקות וכך מונע נזקים רבים הנגרמים מקרינה זו, כמו דהיית רהיטים וציוד.

הציפוי המיועד למניעת הסנוור הינו יעיל וזול יותר הן במחיר ההתקנה והן בתחזוקה השוטפת מאשר תריסים אשר חוסמים את הנוף וזקוקים לניקוי מתמיד. ציפוי החלון אינו דורש ניקוי נוסף, אינו חוסם כלל את הנוף ועלותו נמוכה באופן משמעותי מכל תריס או וילון.

ניתן לעצב את ציפוי החלונות במגוון רחב של גימורים ועיצובים, לפי הצורך. הצוות המנוסה של חברת תידור זמין לאורך כל שלבי ההזמנה לענות על כל שאלה ולספק את כל המידע החשוב בבחירת ציפוי חלון מתאים. ניתן אף להתייעץ עם צוות הגרפיקאים המומחה על מנת לבחור את המראה והביצועים המתאימים והאיכותיים ביותר עבור כל צורך.

בנוסף, צוות ההתקנה המקצועי של חברת תידור נגיש בפריסה ארצית ומקפיד על מתקינים מנוסים בלבד אשר מבטיחים גימור מושלם. עליך נותר רק לבחור את העיצוב המתאים ביותר עבורך, לשבת, להירגע וליהנות מהסביבה נטולת הסנוור.

את ציפוי החלונות נגד סנוור ניתן לשלב עם ציפויים נוספים המספקים הגנה מפני השמש, פרטיות, בטיחות ועוד אפשרויות רבות ומגוונות. מומלץ להתייעץ עם הצוות המומחה של חברת תידור אשר יכולים לסייע לבחור את הציפוי המושלם. למידע נוסף, פרטים ומחירים ניתן לפנות בטלפון 03-6200027

קרא עוד:

פתרונות הצללה

ציפוי חלונות למתן פרטיות

צרו קשר עם צוות המקצוענים של תידור לקבלת ייעוץ והצעת מחיר