בעלי עסקים רבים משקיעים כסף רב ואנרגיה בניסיון להורדת הטמפרטורה בבנייני משרדים או חנויות, באמצעות הפעלת אמצעי קירור בעוצמה רבה, בעזרת ציפויי זכוכית להגנה מפני חום וקרינת השמש של חברת תידור, ניתן להפחית את החום והקרינה בתוך המבנה.

יישום של ציפוי זכוכית להפחתת חום וקרינה בחלונות הינו הדרך היעילה והפשוטה ביותר להתמודד עם בעיות של עודף חום והגנה משמש.

הציפוי קיים במגוון רחב של דרגות הגנה וגוונים.

מציפויים אשר דוחים כ 82% חום ומאפשרים כ- 10% מעבר אור, ציפויים אלו לא מאפשרים ראייה אל תוך החדר במשך היום ואילו בלילה המצב הפוך.

ועד לציפויים מסוג ננו קרמיק עם דחיית חום של 60% ומעבר אור 60% ציפויים אילו מאפשרים דחיית חום מאוד גבוהה מבלי לאבד את השקיפות של החלון.

כל הציפויים מסננים 99% UV  שהוא אחד הגורמים העיקריים לדהייה. חשיפה ממושכת לקרני UV  עלולה להזיק לעור.

יישום ציפוי ההגנה משמש הינו בעל יתרונות רבים הכוללים מניעת סנוור ודהייה הנגרמים על ידי קרניUV  מזיקות והפחתה של צריכת החשמל על ידי הפחתת העומס על יחידת המיזוג ובכך לחסוך כסף רב בחשבונות החשמל.

חברת תידור מציעה דוגמאות של כל ציפוי ללא תשלום, המאפשרים להראות ממקור ראשון את שלל האפשרויות העומדות בפני הלקוח והביצועים המצוינים של כל ציפוי על מנת להתאים את המוצר לצורך הנדרש. ניתן לפנות לצוות תידור לפרטים מלאים על מגוון האפשרויות הרחב של ציפויי החלונות. לא משנה גודלו של המבנה או קנה המידה של הבעיה, הצוות המיומן של תידור יסייע וילווה לאורך כל התהליך על מנת למצוא את הפתרון והציפוי המתאימים ביותר.

קרא עוד:

ציפוי זכוכית

ציפוי למניעת סינוור

צרו קשר עם צוות המקצוענים של תידור לקבלת ייעוץ והצעת מחיר